joi, 22 ianuarie 2009

'nu este pentru tine'

De atâtea ori am auzit aceste cuvinte 'nu este pentru tine' de la alte persoane,încât m-am săturat.

Cine sunt ei,să-mi zică mie ce este de mine,şi ce nu. 'Ei' nici măcar nu ştiu ce vor ei,şi îmi spun MIE ce ar trebui să vreau eu? Este ridicol.

Ce este mai penibil şi oarecum trist,este că,unele persoane chiar nu pot trăi după propriile dorinţe,şi au nevoie în permanenţă de cineva care să le dicteze viaţa.Şi paradoxal auzim destul de des să ... "fim noi înşine" păi ... cum să fim noi înşine când trăim într-o societate care ne manipulează şi orice lucru pe care-l facem este pentru că aşa este 'normal'(cuvântul care mă obsedează) sau pentru ca aşa am fost învăţaţi de mici copii.

Revenind la subiectul principal : Oameni buni ... lăsaţi-ne să greşim ,măcar să înţelegem de ce să nu facem aia şi ailalta ... ştiu poate aveţi cele mai bune intenţii ... dar... mie cel puţin îmi place să greşesc şi apoi să învăţ ceva din acea greşeală(bine,de cele mai multe ori...greşelile le repet).

A greşi e omenesc!

Un comentariu:

  1. manipularea este cea mai misto chestie inventata EVER!

    nu te supara ... postul tau este tipic adolescentin :) Si te inteleg,si eu am trecut prin asta .

    Apropo,cei mari.. niciodata nu-ti vor raul,vor doar sa nu mai treci si tu prin ce au trecut ei ...

    RăspundețiȘtergere