duminică, 15 februarie 2009

Sf Valentine

.... mhhh.. De ce dracului o sarbatorim? Daca n-am fi avut ceva asemanator,ar fi fost OK . Adica,avem Dragobetele ... dragii mei! WTF? de ce ma mir? sunt romani mai entuziasmati de 4Iulie decat de sarbatoarea nationala 1Decembrie.

Cred ca e o "fitza".Adica... e "misto" atunci cand te lauzi amicilor ce cadouri misto v-ati dat...sau ce partida a-ti facut ... dar sentimentele?Ca.. teoretic sarbatoarea ar trebui sa fie ,in mare parte, de exprimarea sentimentelor,desi si asta e relativa... de ce dracu avem nevoie de o zi mai SPECIALA ca sa ne aratam iubirea?daca n-am aratat-o pana atunci... mai conteaza ca o arati intr-o zi, ca apoi in ziua urmatoare sa revina la aceasi nepasare si complacere de singuratate in doi?]

PS1: boys and girls ... e penibil atunci cand alergati cu o zi inainte de 14Februarie,sau chiar in ziua cu pricina ca sa luati cadou "persoanei iubite",pentru ca mereu luati ceva ... simbolic cred,ca respectivul sau respectiva sa zica "waiiiii.... dar ce frumos e ... nu mai pot de drag" ,iar dupa cel mult 1luna,sa nu mai stie ce a facut cu acel cadou... Moama ce mult conteaza ptr el/ea !

PS2: sunt extrem de curioasa daca pe 24Februarie(Dragobete) se v-a agita lumea atat de mult ca si de Sf. Valentine ... am o oarecare impresie ca nu :D dar eu tot sper

5 comentarii:

  1. Tu ce cadou ai primit/ai dat?Daca nu de valentainz dei,atunci ultima oara.....

    RăspundețiȘtergere
  2. pai... am si o viata personala,nu stau mereu pe blog... ti-am aprobat primul comentariu,dar nu am avut timp sa-ti raspund. Scuza-ma

    Hmm... am primit flori ultima data fara motiv(daca se pot considera cadou). Iar de dat... hmm cred ca o bratara,ptr ca fusesem undeva,si m-am gandit la el,si i-am luat o bratara :) . Si nu au fost de valentines day :p

    RăspundețiȘtergere
  3. americanis' s da vina fu-tui in gura sa-i fut \:D/

    RăspundețiȘtergere
  4. Americanii sunt de vina fu-tui in gura sa ii f-ut...\:D/

    RăspundețiȘtergere